Gosgrisar.

På förmiddagen innan jag åkte och jobbade så träffade jag och hundarna Nicole och Pepsi på innergården. De alla lekte massor med varandra och Blanca var på så himla gott humör! Skuttade runt och käkade bajs och vägrade komma på inkallning ;) Min "perfekta" hund!
 
Sen körde vi klickerträning här hemma innan jag lämnade dem i fem timmar i mitt rum då jag skulle åka och jobba. När jag kom tillbaka såg jag att jag glömt ett glas med yoghurt framme på sängbordet, som konstigt nog stod orört. Det är nåt fel på mina hundar som inte stjäl mat... Eller ja, Blanca kan ju göra det, men Tyra skulle nog inte röra något hon vet att hon inte får.
De låg i alla fall båda två och trängdes i bädden på golvet när jag kom hem. Mina mysgrisar som inte kan vara utan varandra i en minut.
 
Nu ska jag lägga mig och gå upp imorgon för att jobba. Hundarna ska vara långdag hos dagmatte.
 
 
 
Min lilla kalv!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback