Jobblördag.

Jobbar dubbla pass idag. Har precis haft mitt kontaktbarn i 3.5 timmar och sedan hann jag bara hem, lämna Tyra, rasta Blanca och åka igen. Är hemma runt 20 ikväll och då ska jag och Pauline ner till Magasinet och hänga. 
Känns inte optimalt egentligen med tanke på att hundarna redan får vara ensamma i ett par timmar medan jag jobbar. Men det är tur att magasinet bara ligger två minuter från mig så att jag kan ta ut dem en sväng och kolla till dem. 

Var på Arken Zoo idag med Tyra och kontaktbarnet. Klippte hennes framtassar där då hon inte låter mig göra det själv. Bak går alldeles utmärkt men inte fram. Då bråkar vi och det orkar jag inte. 

Köpte en påse Sam's field Light torrfoder som Blanca ska få som belöningsgodis. Eftersom att hon ska ner i vikt så kan jag inte ge henne vanligt köpegodis. 





Nu ska jag jobba!





Hanna
01 January, kl. 15:44 | Blogg;

Vet du vad ett mirakel har inträffat, Freud låter mig äntligen klippa hans klor!

Visst ålar han sig lite och sådär, men det är verkligen stor skillnad från förut då jag nästan bröt ihop eftersom han skrek och revs.

Vet inte om det är millers klotångs förtjänst eller att vovven har fattat att han inte dör av klippningen, men fan vad skönt!

Svar: Är det sant? Såååå himla skönt! Vilken vinst! Grattis :-D
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback