Lååång ensamträning

Isabel kunde inte ta hundarna visade det sig, så det återstod inget annat än att låta dem vara själva. Fick så jäääkla dåligt samvete då de redan varit ensamma några timmar på morgonen. 

Jag lämnade dem hemma hos Pauline då Tyra är mycket lugnare där. Beror nog på att det är en liten hall där man kan stänga till för köket och vardagsrummet, så de har inte så stor yta att röra sig på. 

Vega fick lägga sig i vardagsrummet och Tyra och Blanca i hallen på ett täcke med kudde och Iduns bädd. Sen åkte jag och jobbade. 

Mötte upp Pauline på centralen efter våra jobb. Jag hade typ panik och tänkte att Tyra skulle dött av ångest av att vara ensam. Det blev ändå runt 5 timmar. 
När vi kom hem och öppnade dörren så låg de alla och sov. Allt var på sin plats och ingen kisspöl inne. Jag blev så himla lättad och glad att jag lät Tyra hoppa hur mycket hon ville. Haha. 

Kommer försöka se till att hon inte ska vara ensam så länge igen när hon är såhär ung, men nu var det ett akutläge och det gick jättebra så jag är sjukt glad för det!
Nu ligger damerna och sover och det borde jag också göra. Upp tidigt imorgon. 







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback