Lång dag!

Oj vilken lång dag det har varit. Runt 20 kom jag hem och hämtade då Tyra och Blanca på stationen. Gick hem och myste med dem, gav dem mat och sedan körde vi lite klickerträning allihopa. Tränade även på att Tyra ska kunna ligga still och titta på när jag tränar med Blanca och tvärtom. Det är faktiskt Tyra som är bättre på att vänta, helt ärligt. Haha. 

Nu ligger de och snarkar och jag ska ta en dusch. Imorgon blir det full rulle. Först till hundcafét med Felicia och hundarna. Sedan till hundön för att träffa bekanta från Uppsala som kommer med sin dalmatiner och boxweiler. Och efter det ska jag hem och lämna hundarna för att åka till sjöstaden och äta middag med mormor, morbror och min nyfödda kusin!









Linda
01 January, kl. 01:01 | Blogg; http://liibee.blogg.se

Alltså jag måste ju bara få säga hur bra jag tycker du verkar vara med dina hundar. Verkligen ambitiös och skitduktig! :)

Svar: Åh. Tack! Så glad jag blir!Ja men det är ganska mycket jobb med att få en valp att fungera och uppföra sig normalt i en massa olika sociala situationer så all min tid går ju åt till det.
Sedan är det så otroooligt kul att se framsteg så då blir man taggad till att fortsätta! :)
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback