Morgonmys.

Det märks när Tyra varit ensam en stund på dagen, även dagen efter. Hon blir liksom så otroligt mammig och ska ligga PÅ mig när hon sover. De där valpfasonerna med att ligga på en slutade hon med när hon var runt 4.5 månader. Haha. Nej, jag ska inte klaga. Det är mysigt! Nu ligger hon med en tass och sitt huvud på mitt lår.

Hon är ju rätt självständig och har varit det sedan hon var liten, men igår låg hon och suckade högt i soffan medan jag var inne i köket i tio minuter. Hon är också så att hon kan gå iväg och lägga sig själv, men inte igår!
 
Vi har sovit på soffan i natt och hon har trängt ihop sig med mig i en 80cm bred soffa och snarkat hela natten. Hon vaknade halv nio så då var vi ut på en snabbkiss.
Nu ska det serveras mat och snart kommer Micke och Bismarck hit för en morgonpromenad. Himla bra. Tänkte ta med kameran och få ta lite fina bilder. Så tacksamt att fota i snö, då behöver man inte kunna hantera en kamera mer än att trycka på knappen ;)
 

Bilden är tagen från Instagram, därav blev kvaliteten superdålig!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback