Passiv dag.

Ska upp alldeles inhumant tidigt imorgon för att jobba. Sedan hem i två timmar, umgås med hundarna, för att sedan åka och jobba igen. Min dagmatte kunde av någon anledning inte ha hundarna imorgon så jag har löst det på morgonen men inte på kvällen. Får så jäääkla dåligt samvete även om jag vet att de klarar sig tillsammans ett par timmar. Eller ja, Blanca klarar ju hur många timmar som helst om det någonsin skulle behövas, men Tyra är inte jättetrygg ensam. Tur att de har varandra, annars vet jag inte hur jag hade löst vissa situationer.
 
Idag har vi inte gjort så mycket alls. Tyra behöver träna lite på att vara inne utan att göra något speciellt vissa dagar. Så vi har varken lekt eller tränat utan bara varit ut på kissrundor och sedan har de även varit ensamma en stund medan jag och Fia handlade.
 
Nu ligger de och snarkar bredvid mig i soffan och om en liten stund ska jag ta en macka och sedan gå i säng.
 
 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback