Träning!

Ett av de mindre viktiga målen för 2014 var ju bland annat att kunna gå slalom genom mina ben. Bara som en kul grej! Nu har vi tränat på det tre gånger och det verkar sitta. Kul
Idag har jag jobbat med mitt kontaktbarn och Tyra har dragit honom i pulka. Senare ikväll så åkte jag med Micke och Bismarck till hundsportcentrum och körde lite agility. Superroligt och bra pass!
 
 
 
Idag när jag träffade tjejen med amstafftiken så lämnade jag Tyra hemma i två timmar. När jag kom tillbaka låg hon på soffan och snarkade. Så otroligt jävla glad över att det går framåt med stormsteg just nu. Det har varit en lång tid av "kommer-hon-någonsin-klara-att-vara-själv-tankar" och jag har liksom känt mig så himla låst av att inte ens kunna gå till affären. Nu har hon varit ensam i två timmar som mest. Tillsammans med Blanca har hon varit ensam i fem timmar.
 
Det var nästan samma sak med rumsrenheten. Hon blev helt rumsren när hon var ungefär 5/ 5.5 månader gammal. Men innan det så tänkte jag bara att när fasen ska detta ta slut!? Sedan var det som att det hände över en natt och nu kan hon hålla sig i fem timmar om hon måste. Givetvis tar jag ut henne oftare än så, men till exempel om jag är borta i fem timmar, så är det rätt skönt att slippa komma hem till kisspölar i hela vardagsrummet.
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback