Cykel!

Jag tog med Billy för att hämta Melindas cykel i Handen. När vi kom hem så testade vi cykla tillsammans och Billy fattade inget. Haha. Ååååh den lilla clownen. Han skulle attackera hjulet när vi började rulla. Till slut fick jag köra på honom lite så att han skulle fatta att man inte rör däcket. Efter det gick det jättebra och vi startade lugnt med en kvarts cykling. 

Billy är HELT död efter en dessa 15 minuter Fy fan! MÅSTE ha en cykel! Så sjukt smidigt! Och jag själv slipper ju röra mig! Win win! Haha. Ska få köpa en av min hyresvärd imorgon tror jag. 

Efter att jag lämnat Billy så tog jag ut Tyra med cykeln och det gick bra. Hon är så himla fin när hon sträcker ut sig och springer. Älskar att se henne springa! Smidiga och atletiska rörelser.

Och jo! Glömde säga att på väg till Melinda så hade vi ett hundmöte med en tax på torget vid mig. Billy var hur bra som helst! Han drog knappt och ljudade inget alls. Duktiga pöjk. 




Rädd att jag ska glömma honom på hallmattan ;)






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback