Dagen efter.

I morse skulle jag bara gå ner och hämta bilen på parkeringen. När jag kommer upp så hör jag att Billy står och skriker och ylar. Jag skyndade mig upp och han pressade sig ut genom dörren. Han behövde bajsa och var lite lös i magen från medicinen, men jag kände att jag inte vågade lämna honom ensam och åka till jobbet om han skulle stå och skrika till dess att hundvakten kommer. Så jag tar ut de sista semesterdagarna och stannar hemma istället.
Han har precis tuggat i sig lite revben och ätit som han ska. Även druckit. Men han är trött och seg och ligger och knorrar emellanåt. Men det går bra ändå. Han behöver inte tratten hemma då han inte en enda gång försökt slicka på såret.
Ska alldeles strax åka till apoteket och hämta ut hans smärtstillande. Sedan ska vi bara mysa hela dagen.
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback