Första natten

Tyra kom ju hem igår så igår var första kvällen och natten för dem tillsammans. Alltså, jag säger det bara.... Ain't nothing to worry about. Haha. De ÄLSKAR varandra och är så himla fina! Båda ligger på rygg inför varandra och Tyra har typ bara legat på rygg under lek för Blanca förut. 

Billy är såld. Han avgudar Tyra och är respektfull. Igår stod han och drack vatten medan jag stod och diskade. Då ser jag att Tyra kommer och vill dricka samtidigt. Billy backar direkt och låter Tyra göra det, och så fortsätter han när hon är färdig. 
Det värmde sååå mycket att se honom så respektfull! 

De sov först i sängen inatt men Billy tyckte att det blev för varmt och bytte plats till soffan istället. 
Och nu på morgonen var jag ute med dem en och en så att vi sedan kunde somna om en stund med gott samvete. (Efter att jag skrivit detta alltså, haha). 

Klockan 8 ska vi ut på morgonpromenad med Marina och Tia. 
Och sedan måste jag planera inför hur tusan vi ska göra kommande arbetsvecka. En dörr ska i alla fall hämtas i helgen så att jag kan lämna dem ensamma fast åtskiljda. Valprisken är lite för hög mellan dem just nu! Haha. De är som sneaky tonåringar som smiter iväg för att pussa på varandra i hemlighet. Men söta, för guds skull. Titta bara. 











Frida
08 August, kl. 03:36 | Blogg; http://fridarebecka.blogg.se

Vart är blanca? Har hon träffat Billy? :)

Svar: Blanca har träffat Billy. Hon har varit hos en bekant och kommer hem på söndag :)
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback