Kvällsprommis

Var ute på kvällspromenad med Marina och hennes rottistik Tia. Tog med Billy såklart. Han skötte sig galant! 
Han respekterade mitt förbud att hälsa i början och gick bra i kopplet. Trodde absolut att det skulle vara värre ;)

När vi kom in i skogen så släppte vi dem lösa och de härjade på som galningar ett tag. Billy var jätteduktig och respekterade Tia när hon sade ifrån en gång. Han ryggade undan direkt och gav henne space. 

Jag kallade in honom under lek och efter två-tre gånger kom han som ett skott. Duktig kille! 

Nu på kvällen så kom Tyra hem. Jag har haft vildingarna för mig själv och de ÄLSKAR varandra. Vill bara pussas och gosa hela tiden. Måste dock ha ögon i nacken och vaka som en hök så att Billy inte försöker sätta på Tyra. Hittills går det jättebra! Han har försökt två gånger. Första gången röt jag till ordentligt, och andra gågen räckte det med att 'hötta' med fingret och säga 'hörredu'. 











Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback