Mammas fina.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alltså, friheten att kunna ha dörren öppen hela tiden och låta Tyra komma och gå som hon vill. Det är så skönt att slippa tänka på att det finns andra människor och djur som springer i närheten. Hon trivs så bra här och jag med. Även fast jag aldrig trodde att de orden skulle komma från min mun.
Vi har havet precis nedanför och Tyra simmar och badar. Vi var ut på havsbadet häromdagen och lilla damen trivdes så bra. Jag och minsta syster åkte till skogen, kastade boll i sandtag och gick en långpromenad. 

På hela tiden vi har varit här har vi använt koppel en gång, när vi passerade två gormande hundar i en hundgård. Men när jag såg att Tyra inte alls brydde sig så kunde jag koppla lös henne direkt. Min fina, underbara och duktiga lilla mupp.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback