Måndag

Idag slappade jag och Tyra. Blanca har varit hos Emma och Tyras bror inatt för att hon skulle få lite mer uppmärksamhet. Jag har vakat som en hök över Tyra och inte riktigt vågat släppa henne för en sekund då hon mått så dåligt. 

Så vi har bara myst, varit ut på kortare promenader och träffade Marina och hennes rottistik Tia ute. Så vi gick en bit tillsammans. 
Sen städade jag lite eftersom att jag och Tyra åker till Piteå imorgon. Skulle egentligen lämnat henne hemma och bara åka med Blanca, men jag kan inte lämna bort Tyra i nästan en vecka då det är såhär med allergin. Usch. Mår så jävla dåligt för Blancas skull.. Vi som skulle ha en hel vecka tillsammans bara hon och jag. Ska verkligen ta igen det när vi kommer hem igen. Men vet att hon får det bra hos Melinda och Erik under tiden. 

Idag har hon varit symptomfri sedan 10 imorse så det känns bra. Hoppas att det håller sig så. 

Nu har vi riktig myskväll. Chips, dip, film och nedbäddad i soffan med Tyra i knät och Blanca snarkandes i hallen. 
Blanca är trött efter långprommis med en liten chihuahuakille :) 












Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback