Semester

Trot att Tyra tycker att Piteå är godkänt :-) Kom fram idag med ett två timmar försent tåg. Mamma och lillasyster mötte oss i Älvsbyn och så åkte vi hem. 
Sen har vi hunnit leka massor med Tyra, introducerat henne för vattenslangen (stor favorit), varit i torpet, träffat Jocke som jag inte sett på två år och varit hos mormor. 
Hos Jocke så såg hon en igelkott för första gången och blev helt blockerad. Jag hade inget att avleda med tyvärr men gjorde ryggsäcken på henne. Efter någon minut hade hon lugnat sig och kunde ligga still och slappna av. Det var även två jämthundar i hundgården bredvid som skällde hysteriskt men Tyra ägnade inte ens ett öra eller en blick ditåt. Det är min tjej det! Så stolt!

Nu sover hon som en stock. Helt utmattad av alla nya intryck. Hon har varit ute i långlina med mina småsystrar och badat i deras pool och lekt med bollen i flera timmar. 

Jag och hon åker ut till torpet ikväll och jag tror att Jocke kommer förbi och hälsar på igen. Himla fint. 














Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback