Suck..

Alltså jag och telefoner.... Det är pinsamt. Nu är jag utan igen för att jag råkade dränka den i en påse som jag bar med mig med ett blött kyltäcke i. Vilken idiot jag är.
Ja  ja. Jag ska till sjukhuset nu på morgonen för att (ÄNTLIGEN) röntga njurarna och få ny antibiotika.
 
Eftersom att min mobil är helt död så kunde jag inte ens ställa väckarklockan, så dagmatte fick komma in och väcka mig när hon skulle hämta hundarna. Känns sådär lagom kul... Haha. Fick ett abrupt uppvaknande då hon knackade på dörren och Blanca skällde och Tyra skrek. Ja, hon skriker. Hon kan inte skälla normalt. Haha.
 
Är fortfarande sjuk men imorgon måste jag jobba. Jag mår så jävla dåligt av att vara hemma och får så dåligt samvete även om det är fel att vistas bland barn och ungdomar när man är sjuk. När jag ändå varit på sjukhuset så måste jag ordna med telefonen. Hoppas att det löser sig idag..





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback