Tyramorgon

Eftersom att Billy fått all uppmärksamhet de senaste dagarna så var det Tyras tur i morse. Vi vaknade 7.30 och jag gick en kortis på tio minuter med Billy så att han fick göra ifrån sig. Sedan fick de mat (han äter såååå mycket bättre när Tyra är med) och så tog jag bollen, kameran och Tyra och gick mot skogen.
 
Vi hade fyra hundmöten, och min stjärna var BÄST! Ignorerade totalt och gjorde exakt vad jag ville. Mitt hjärta exploderar av stolthet! Hon är så perfekt, min lilla gris.
 
Vi gick några kilometer, gick till springpolen och hon fick köra lite på den innan vi kom till stranden och där badade vi länge. Tyra simmade efter bollen och struntade i människorna och hundarna som var där. Det är så fruktansvärt värdefullt att kunna ha hennes fulla uppmärksamhet när hon är okopplad trots att det är störning runtomkring. Fantastiska, älskade Tyra!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback