Agility

Hon gör mig så förbannat stolt mitt lilla lingon. Dagmatte kom med henne till Årsta efter jag slutade jobbet och så gick vi till Hundens Hus där agilitykursen är.
Idag tränade vi på säcktunneln, balansbom och däcket samt extern belöning på hopp. Gick superbra och Tyra är så full av dynamit och orädd för allt. Vet dock att vi kommer att få jobba med balansbommen då hon flyger över det och knappt sätter en tass på kontaktfältet.
 
Hon var även SUPERDUKTIG och ignorerade de andra hundarna. 100% fokus på mig och tittade knappt på de hundar som gormade och gjorde utfall. Räcker med handtecken och röst för att få hennes uppmärksamhet och hon är helt galet följsam. SÅ rolig att jobba med! Är så himla glad. Har alltid vetat att det är något speciellt med henne. Min duktiga stjärna!
 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback