Bagarmossen

Igår blev Svea så dålig att vi åkte till Bagarmossen för akut inläggning efter att jag pratat med Evidensia där hon var in på morgonen. 

Hon bajsade rent blod igår och fortsatte att kräkas och vägra mat och vatten. Hon var riktigt låg och allmänpåverkad och vinglig ett tag. Brydde sig inte när jag tog på halsband eller thundershirten. 

Melinda fixade en bil och hämtade upp mig och Svea och Linnea och Felix mötte upp oss i Bagis. 

Svea fick vara kvar i bilen på grund av smittorisken när vi kom fram. Vi fick ett eget rum att vänta i som hade egen dörr så vi slapp gå igenom bland de andra som väntade. 

Vi skulle få en undersökning av Svea efter 1-2 timmar. 
Vi satt där i 5 timmar. Under tiden så kräktes Svea upp sin egen avföring och fortsatte att bajsa blod utanför. 
Ringde på klockan och sade att vi behövde en sköterska och de skulle komma och titta på henne.

Det kom ingen. 

Efter 5 timmar av att inte fått någon som helst hjälp så åkte vi hem. Jag var hemma 03.15 inatt och var så jävla besviken över att vi slösat en hel torsdagkväll på att vara jävligt oroliga, få instruktioner om att Svea måste läggas in om hon bajsar blod, komma dit och sedan inte få ett skit. 

Nu när jag vaknar så ser jag att Svea kräkts igen i natt. 
Och jag antar att midsommar inte blir så jävla trevlig. 








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback