Blev en bra dag ändå

Blev en fin dag idag. Blanca är hos min kollega och hans golden. Svea är hos sin matte och Tyra är hos dagmatte. Skönt för dem att få lite egen uppmärksamhet för en gångs skull. Haha. 

Lämnade Tyra hemma vid 11. Hon skulle bli hämtad av dagmatte vid 13. Åkte till årstaberg för att möta min kollega med Blanca. Precis då kommer en tjej ut med sin galet vackra blå amstaffpojke på 9 månader. Stannade henne och pratade lite. Blanca fick hoppa ut och hälsa och pojken blev helt överlycklig, haha. Visade sig sedan att hon kände till Blanca från Instagram. Tjoho, kändisgrisen! ;) Fick varandras nummer och ska ses för prommis någon dag. 

När jag kom till familjen med mina kontaktbarn så tog jag med dem direkt till grönan där de aldrig varit förut. De har heller aldrig åkt tunnelbana eller spårvagn eller båt, så de är döööööödströtta nu efter helt otroligt mycket nya grejer. 









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback