Bra kväll

Åh vad Svea var duktig ikväll! Lämnade henne och Blanca i 50 minuter medan jag var ute med Tyra. När jag kom tillbaka stod jag länge i trapphuset och det var tyst. Hon låg kvar på soffan när jag kom in sen, och det kändes så skönt att inte höra henne. 

Var ute och gick med Tyra. Körde flirtpole och kutade lös på ängen. På vägen hem mötte vi en kvinna med en yorkshireterrier och en golden. De kom rätt nära men vi passerade lugnt förbi. Är tredje dagen i rad som Tyra helt plötsligt gett upp med att försöka dra och hälsa på hundar på nära håll. 

Jag vill tro att det är tack vare agilitykursen. Där är hon så galet duktig på att inte gå fram trots att de andra sliter sig mot henne. Sååå... Jag har inget att klaga över inte :)









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback