Konstig morgon



Känner mig inte alls på topp idag. Haft en rätt tung jobbvecka och igår var jag riktigt trött och slut. Vaknar ändå efter  bara 7 timmars sömn och ska jobba dygn idag till imorgon... Är inte direkt jättesugen, men det är bara att ta sig igenom det. 

Nu på morgonen har jag varit irriterad på Tyra för en skitsak. Hon har sedan hon fyllde 1 år blivit helt otroligt hoppig när hon blir speedad. Typ när vi kör flera tricks på rad. När hon blir frustrerad och tycker att vi hållt på ett tag så hoppar och för att nå sin belöning. Hon slutar ju direkt man säger till på skarpen, men jag vill inte behöva säga till eller bli arg. Vi jobbar inte så.. (Förutom när hon kliver ur sin bädd för tusende gången när jag sagt 'gå och lägg dig'. Då blir jag arg... Haha). 

Ja ja. Skitsamma. Det är det 'största' problemet vi har. Och det sker bara i samband med träning så det är ju absolut inget som stör i vardagen. Men blir bara så förvånad då hon aldrig gjort så tidigare. Är väl slyngelåldern som slagit till. Ska rensa hennes öron nu så att hon kanske får lite större möjlighet att lyssna och lyckas med det jag ber henne om. Haha. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback