Måndag


Fy fan, jag är glad att Svea är tyst hemma. Jävlar vad hon skäller och vrålar utanför affären när jag skulle gå in och hämta ut ett paket. Tog två minuter och folk står och glor på henne när jag kommer ut igen. Lagom pinsamt. Kommer aldrig ta med henne igen utan då får hon vara hemma... Haha.
Vi ska träffa en tjej nästa helg som håller på att utbilda sig till problemhundskonsult, så hon ska försöka komma med lite mer tips och input för att hjälpa Svea med sin separationsångest. Inte för att man bör lämna sin hund utanför affären i alla fall, men ibland är man ju illa tvungen. Eller som på wpklubben, när jag haft med båda och ska träna med Tyra, så blir Svea gråtig om jag går ifrån henne även om det bara handlar om några meter. Tror det handlar om att jag blir upptagen med något.

Hon gnäller inte om jag binder henne och går iväg och sätter mig 10 meter därifrån, men hon gnäller om jag jobbar med Tyra till exempel.
 
Ja ja... Att kunna vara utanför affären är ju inte prio ett, så får man väl se det. Men det hänger ju ihop med hennes problem med att vara ensam hemma.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback