Nattmys!

I natt fick alla hundar sova i vardagsrummet. Vanligtvis har jag alltid kompostgaller uppe mellan vardagsrummet och köket/hallen. Svea sover alltid på sin bädd i hallen eller i köket. Men det har känts lugnt så länge att Svea fick komma in och sova med oss. 

Tyra bäddade ihop sig på min huvudkudde och Svea låg i fotänden. Blanca sov i soffan. 
Vaknade mitt i natten av ett konstigt ljud. Tittade upp och ser att Blancajävel står på vardagsrumsbordet och slickar på en tallrik... Mitt i natten!?
Haha. Blev så förvånad och arg på samma gång så jag bara väste att hon skulle skärpa sig. (Matmonstret från helvetet). Sedan somnade vi om. 

Nu på morgonen när jag gick på toaletten så hörde jag att Svea och Tyra gick upp. Gick ut till vardagsrummet och de båda var sådär morgonlugna och mysiga. Kunde klappa och mysa med båda två och de var bara lugna och glada. 
Jag har ju Tyra och Svea så sällan ihop så det är skönt att se att det fungerar. Till en viss grad såklart. Jag skulle aldrig skapa en sådan situation där Svea skulle kunna bli obekväm. 
Men mysigt var det. Hon kanske får sova med oss i natt också om det är lugnt ikväll. 








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback