Svea hemma igen!

Har precis fått smärtstillande och mår myyycket bättre nu. 
Frågan är hur jag mår på onsdag då det är första kurstillfället på agilityn. Melinda har lovat att gå med Tyra om jag mår för dåligt. Hoppas att jag kan... Skulle vara tråkigt att missa första gången. 

Igårkväll kom Svea hem. Jag hade varit med Melinda och hennes pojkvän på IKEA och på vägen hem så ringde dagmatte. Hon lämnade Svea i köket på bädden och jag kom hem ca 45 minuter efter det. 
När jag kommer in så ser jag att Svea ligger på soffan i vardagsrummet. Då har hon fått ner kompostgallret i köket och gått och lagt sig i soffan istället. Hon kanske trivs bättre där så jag ska börja ha Tyra i köket istället när de är ensamma. 

Nu är det bara ca en månad kvar tills Svea ska börja fasas över till Linnea. De har fått svar från två dagmattar som verkar bra, så allt verkar lösa sig nu! Blir hårdträning med att vara ensam nu under de sista 4-5 veckorna och mitt mål är att hon ska fixa 3 timmar ensam innan hon flyttar tillbaka. 
Fram tills nu (det har gått en månad) så har hon klarat 1.5 timmar. 

Eftersom att jag blir hemma från jobbet ett par dagar så har jag gått om tid att sitta ute och ensamträna henne. Känns skönt!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback