Tisdag

På väg till jobbet nu. Lämnade hundarna till dagmatte vid 7 imorse och gjorde mig sedan klar. 
Imorgon är det andra kurstillfället på agilityn. Ser väldigt mycket fram emot det! 
Och så väntar jag på tre halsband jag har beställt från El Perro. Faa-an vad jag längtar tills paketet kommer! Nu blir hundarna både snygga och vältränade ;)  Köpte ett svart, 4cm brett med svenska flaggan på, ett orange, 5cm brett och ett vikthalsband som är 5cm det också. 
Tänk att hundgrejer kan få en att känna sig så glad. Jag är sjuk i huvudet. 

Tyra på prommis igår. 

Och dagmatte har varit snäll och ska ta ut Tyras bror Leon hela veckan då hans matte jobbar. Man kan inte riktigt se att de är syskon dessa två ;)








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback