Bra morgon

Vilket underbart väder vi har! 11 plusgrader och ingen snö. Var ute i bara luvtröja idag.
Gick en långpromenad med Tyra i morse, på elljusspåret. Mötte två joggare och Tyra väntade fint. När hon var yngre ville hon gärna haka på och jogga med alla som susade förbi ;)
Mötte även en golden retriever som Tyra gick fint förbi och sedan släpptes hon lös så fort den passerat, och hon brydde sig inte det minsta och fortsatte framåt.
 
Hon jagade kottar, sprang upp och ned för backar, drack vatten i diken, tramsade runt i leran, parkourade och lunkade lite.
 
När vi kom ut från spåret gick vi till fotbollsplanen vid skolan och tränade platsliggning. Hiiiiimla fint gick det! Klockade henne och satte en gräns på 30 sekunder. Hakan i backen ungefär hälften av tiden. Min DUKTIGA lilla tjej! Jag stod kanske 8-9 meter ifrån henne och tittade rakt fram innan jag ropade HIT och hon kom in i fotposition. Jädrar vilken fart hon har! Så roligt!
 
Nu ska jag lämna hundarna hemma för att åka till Sollentuna och fixa med min mobil.
 
 

Charmig... haha
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback