Ekonomibajs.

Tjoho vilken morgon, återigen! Vaknade 7.44 trots att jag åker mot jobbet 11.28. Var pigg och kry och tog ut hundarna. Gick sedan ned till affären och handlade lite samt beställde medlemskort.
 
Efter det har jag ägnat i princip hela morgonen åt att ringa en massa ärenden och ordnat upp i ekonomin. Jag ringde Folksam och kollade vilka försäkringar jag har och vad de kostar i månaden. Ringde CSN och delade upp betalningen av mitt lån. Ringde och dubbelkollade att jag betalat av tidigare räkningar. Betalade bort de jag hade nu och gjorde en budget för denna månad. JÄVLIGT tur att jag fick dubbel lön samt lön från Väsby kommun denna månad, annars hade jag aldrig kunnat klara mig. Har även sett att jag får tillbakapengar på skatten, så det var inget annat än en rolig överraskning!
 
Började idag med att jag ska spara ALLA kvitton på allt jag köper, för att se vad pengarna går till. Då kanske jag håller mig i skinnet också så att jag slipper skämmas inför mig själv för att jag handlat fler hundhalsband än mat till mig själv... haha.
 
Nu ska jag klippa Blancas klor och gör mig färdig för att åka till jobbet. Jobbar sent ikväll men inte imorgon, som tur är. Älskar vanliga fredagar!
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback