Helgen

Blä vad trött jag är. Måste sova om jag ska orka upp och jobba imorgon. Uppstigning 06.00 nämligen. 

Idag kom jag hem från Falun. Har varit en jättefin och mysig vistelse. Alfapet, glass tills jag blev illamående, TV, polaroidkamera, datastrul, Fluffis, Tyra, foto och såklart bästa sällskapet, Felicia. 

Tyra förvånade mig på tåget hem. Det kom en kvinna med en katt i bur och satte sig i sätet mitt emot. Katten jamade och grät så otroligt högt och mycket under 2.5 timmar och Tyra........ Tyra sov. Hon måste typ ha varit stendöd eller bara inte fattat att det var en katt. Vanligtvis blir hon helt hysteriskt intresserad så fort något bara luktar katt! Det är något fel på min hund som inte reagerar på en skrikande katt! Haha. 

Nu ligger grisarna i fotändan. Jag ska också snarka nu. 



Tyra älskade grustaget vid Falu gruva!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback