Mystisdag.

ÅH vad vi trivs bra i nya lägenheten! Tyra och Blanca blev hemmastadda sedan första minuten och har även hunnit vara ensamma hemma, och det har gått bra. Jag älskar att de båda är så anpassningsbara. När vi kommer hem till någon så är det liksom ingen tvekan om att Tyra och Blanca bor där, vart det än är ;)
 
Vaknade rätt tidigt idag. Lämnade Tyra för att gå ut med Blanca en stund. Postade ett paket och köpte lite frukost. När vi kom hem låg Tyra i soffan och tuggade på sin favoritleksak. Mysungar.
 
Ska alldeles snart göra mig klar för att åka mot jobbet och lämna av hundarna till dagmatte. Jobbar kväll idag också men sedan jobbar jag eftermiddag onsdag och torsdag så då ska jag ta mig till Väsby för att hämta det sista.
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback