Projekt ny dagmatte

Åh, suck. Flyttar alltså om ungefär en vecka, och jag måste ha tag i en ny dagmatte innan dess... Har pratat med några stycken, men det är mycket som ska stämma. 

Om inte jag hittar någon innan nästa måndag så måste jag åka till Väsby fram och tillbaka efter jobbet och sen hem till nya lägenheten. Det funkar inte! 
Måste slänga upp en ny annons på blocket. Har lite smått panik och känner mog stressad just nu. 

I övrigt är det bra med oss. Tyra haltade dock lite igår igen men ska ge klart hela kuren med Metacam. Blir det ändå inte helt bra så får vi åka tillbaka till veterinären. 

Idag ska jag ha mitt kontaktbarn och sedan åka och lämna Blanca hos Linda och Robin. Hon ska sova över där tills imorgon. Ska på staffepromenad klockan 11 så då tar jag Blanca därifrån och hem sen. 











Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback