Torsdagkväll.

Åh, jag gillar inte att komma hem så sent om kvällarna och få så lite tid med hundarna. Dessutom är de ensamma i ca tre timmar innan jag kommer hem, efter att dagmatte gått. Ingen fara alls egentligen, men det är ju det där dåliga samvetet som tär på en.
 
De båda var i alla fall väldigt mysiga när jag kom hem. Tyra mötte mig i dörren och var glad men lugn. Inget hoppande eller överentusiasm. Tror att hon var trött för hon gäspade och sträckte på sig innan jag hälsade på henne. Blanca låg kvar i sängen och sov.
Mina små grisar. Så jäkla tråkigt livet skulle vara utan dem.
 
Imorgon är det nuvarande dagmattes sista dag. Vi flyttar ju på söndag och måndagen därpå ska nya dagmatten ha dem. Så tjejen som har dem nu kommer lite tidigare imorgon så att vi hinner ses och säga hej då. Sedan har hon flickorna till 20.30 och jag kommer hem 23.15. Men på lördag och söndag, då ska vi mysa.
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback