Träning och jobb

Igår var jag och träffade en ny dagmatte efter jobbet. Kände direkt att det klickade! Hon verkar så himla go och snäll och mogen som person. Så vi kör igång från och med måndag och äntligen kan jag släppa paniken över det där! På vägen hem så köpte jag en ny leksak från KONG. Det ser ut som något helt annat än en hundleksak, haha. Men den är sjuhuukt hållbar och den kan Tyra ligga och tugga på, vilket inte går med någon annan leksak då hon slaktar dem direkt.
 
Var nere och tränade lite med henne i källaren för en stund sedan. Vi kör lååångsamt med apporten för att det ska bli så ordentligt som möjligt. Gick bra idag också, inget bitande och en fantastisk energi och arbetsvilja. Hon var så taggad. Hade säkert ingenting med den råa köttfärsen att göra ;) Försöker även få till snabba lägganden och det går bättre och bättre, framför allt med godare godis. Har börjat backa några steg för att till sist få till fjärrdirigeringen.
 
Snart ska jag åka till jobbet. Jobbar kväll både idag och imorgon och jag kommer sakna ihjäl mig efter galningarna här hemma. Har tyvärr inga nya bilder då min kamera bestämt sig för att autofokusen inte ska fungera längre, och min mobil är på lagning. Typiskt. Så ni får gamla bilder tills vidare. Dessa är från när Tyra var ungefär 4 månader gammal.
 
 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback