Bra kväll

När dagmatte kom hem med alla hundar så tog jag direkt ut Svea med klövjeväskan för att gå och hämta ut paketet. Vi hade bara bra hundmöten. Bland annat gick vi bakom en enorm borzoi. Och sedan precis vid butiken så kom ett skällande och skrikande litet trasselsudd med en matte i andra änden som sa 'såja vad duktig du är, ja du kaaan ju lilla vännen, såja'. 

Svea var SÅ duktig i mötet och brydde sig inte alls! 
Satte henne utanför butiken när jag skulle hämta ut paketet. Knäpptyst även när jag gått in och stäng dörren. Duktig tjej!

När vi kom hem så började vi ensamträna. Men en hund skällde i lägenheten bredvid så det gick inte då det blev för stressigt och Tyra låg och lyssnade och Blanca skällde tillbaka ich Svea med. 
Men imorgon börjar jag sent så jag hinner ensamträna på förmiddagen innan dagmatte hämtar dem. 











Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback