Duktiga Svea!

Svea har varit FANTASTISK idag och ikväll. Jag var jätteorolig för hur det skulle gå hos dagmatte då hon fortfarande inte är jättetrygg hos mig. 

Men jag har fått uppdateringar av dagmatte under dagen och allt har gått jättebra! Svea hade tydligen dampat lös och busat och varit glad. 
Emelie håller Svea och sin egen lilla hund Ziita separerade ett par dagar då Ziita är så jädra sprallig och 'in your face' att Svea inte riktigt kan hantera det ännu. 

Fick lite bilder under dagen och allt har känts superbra!

När jag kom hem så tog jag ut Svea och körde lite parkour och passivitetsträning. Hpn imponerar stort! Och hon ÄLSKAR verkligen parkour! Hon är så galet arbetsvillig och ser så förväntansfull när jag ger henne kommando. Lite smått 'feg' ännu men hon blir modigare för varje gång. 

Flera hundmöten också, alla felfria! 
Nu ska jag lämna henne för att gå ut med Blanca så att vi får ensamträna lite också. 











Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback