DW och städning

Idag var vi på SWB för DW-promenad och start och stoppträning. Superkul!
När vi kom hem så däckade alla hundar och jag passade på att städa och tvätta och duscha. Sååå skönt att vara redo inför veckan som kommer. 

När jag var nere i tvättstugan så hade jag lämnat Tyra och Blanca i hallen och Svea i soffan i vardagsrummet. När jag kommer upp ca 10 minuter senare så ser jag inte Svea i vardagsrummet. Blir jätteförvånad och funderar på om hon hoppat över kompostgallret men jag ser henne inte i köket heller. 

Går in och hittar henne vilandes i sängen. Och jag blev så himla glad!
Hon har alltså hoppat ner från soffan men INTE ställt sig vid gallret och gnällt utan gått till sängen och lagt sig själv. Går framåt!
Såååå glad! 











Anonym
05 May, kl. 22:23 | Blogg;

Gillar ditt sätt med hundarna, verkar vara en harmonisk flock. Skriv gärna om tips hur du arbetar med dom och hur du får allt att gå ihop. Hur gör du när du tar in en ny hund? Har en tik som är lite osäker på andra hundar, leker ena stunden sedan är de tjafs.. Och de är hon som nafsar. Hur ska jag gå tillväga? Tacksam för svar

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback