Ensamträning och tidig morgon

Haha, fy fan vad jag sovit lite inatt. Jag brukar vara så noga med att få minst åtta timmar. Somnar oftast 23.30 typ och stiger upp vid 7. Men inatt var jag vaken till 1 och steg upp 5.50. Vilken plåga! Ögonen har sällan känts så grusiga som de gjorde imorse. Men jag tog mig upp i alla fall. Hann mata hundar, snabbkissa dem och lämna till dagmatte. Efter jag lämnat dem så städade jag lite, diskade och dammsög lägenheten. Älskar att komma hem till en nystädad lägenhet! Har aldrig haft riktigt stökigt sedan jag flyttade in för två månader sen, och det känns galet skönt. 

Kompar ju från jobbet idag. Kommer hem vid 13 och då kommer Svea (och Tyra) ha varit ensamma i ungefär 30-45 minuter. Hoppas att jag kommer hem till en tyst lägenhet! 


Blanca träffade förresten sin syster Smilla häromveckan! De har inte sett varandra sedan de var åtta små veckor! 






hanna
05 May, kl. 13:42 | Blogg;

Smilla, kan det vara Artos Smilla?! :)

Svar: Jaa! Känner du honom? :)
Johanna Larsson

Hanna
05 May, kl. 18:25 | Blogg;

hehe, ja! Han var min taekwondo tränare :) Var ju tyvärr tvungen att sluta pga. sjukdom...men kul att smilla och blanca är syskon! Så oväntat.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback