Goood morgon!

Flickorna är dötrötta här hemma. Är det vädret kanske? Ingen av dem är särskilt sugen på att gå ut. Men det ska ju ändå göras såklart. 

Vaknade 7 i morse. Hunnit utfodra och vara ut med alla tre, en åt gången och Svea först, så att hon får vara ensam både när jag går ut med Tyra och när jag går ut med Blanca. Funkar jättebra. 

Ska strax ta med Svea ut på en längre promenad med klövjeväskan så att hennes små ben får jobba lite. 
Dagmatte kommer vid 11 och jag saknar mina små grisar redan nu. 
Jag hatar att jag är borta så mycket som jag ändå är. Givetvis måste jag ju ha ett heltidsjobb (vilket jag är MYCKET tacksam för att jag har) men helst vill man ju få betalt för att jobba halvtid och vara hemma halvtid med hundarna. 
Som tur är har vi hela helgerna på oss att träna och mysa. 

Och hos dagmatte är det ju full rulle igen när hennes lilla Ziita är frisk, vilket hon är om bara någon dag. 








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback