Löpband

Jag investerade i ett löpband på Blocket idag. Endast 600 riksdaler och en kollega var så galet snäll att han körde fram och tillbaka för att köpa det och frakta hem det åt mig då jag jobbade sent! 

Testade med Svea först. Hon tyckte det var superläskigt. Grejade på ett tag med henne innan jag testade med Tyra. Hon HATAR det. Vägrar totalt i sten att röra sig efter mattan. Haha. Hon som brukar vara så dundrande positiv till allt! 

Andra gången jag tog upp Svea så förstod hon direkt och vi körde sen på i 1.5 kilometer på 5.5km/h för att testa på bara. 
Behövde inte hålla henne eller något utan satt bara framför henne och berömde och visade leksak. Den fick hon som extern belöning och blev alldeles överlycklig. 
Så himla roligt! Känns bra att kunna träna Svea utan att behöva vara ute och lämna Tyra länge får så dåligt samvete även fast hon klarar många timmar. Vill inte ha dem lösa tillsammans heller så då blir det ju så att en alltid får gå kopplad medan den andra kutar runt. Men nu kan jag köra slut på Svea, och hon kommer då att bli lättare att ensamträna, så att jag kan gå ut med Tyra och göra något som hon tycker om. 

Är så galet nöjd och det var sååå värt pengarna! Ska testa och se vad Blanca tycker också när hon kommer hem igen! 
Tyra behöver inte försöka mer. Såg hur otroligt ovillig hon var så jag vill inte ens försöka göra det till något positivt. Hon kan springa lös en massa ute och köra flirtpole/springpole. 

Nu ska vi sova. Upp tidigt och jobba imorgon!









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback