Milstolpe

Efter några minuters ensamträning i 12 dagar har Svea ÄNTLIGEN klarat sin första milstolpe! En halvtimme och dessutom utan något som helst gnäll, ihoprullad till en boll i sängen. 

Jag minns när jag ensamtränade Tyra och skrev på ett forum att jag var helt överlycklig när hon klarade 7 minuter ensam! Haha. Tyvärr ställer man ju högre krav allt eftersom tiden går, men nu börjar det kännas helt okej när vi pratar halvtimmar och timmar och inte sekundrar. 
Men bara för att hon klarade en halvtimme nu så kommer hon inte göra det nästa gång. Jag får ta det i små steg och bygga upp detta långsamt. Det är tradigt men de här framstegen gör det värt det!

Nu ska jag rasta av Tyra och Blanca, och sen ska jag fira med kvällsfika och SÖMN. 








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback