POSITIVT

Aaaah vad glad jag är! Har precis betalat klart alla räkningar och sånt tråkigt. Hade mycket pengar över så jag bokade in mig och Tyra på agilitykurs! Den börjar onsdag den 4/6 klockan 18.15 i Årsta. Ska gå på Hundens Hus som jag hört mycket bra om och sett videos från. Ska bli sååå spännande! Sedan är det ju utställningen den 6/6 och dagarna emellan där så kommer wpselen!
 
Imorgon åker vi till veterinären, jag och Linnea, med Svea och Tyra. Svea ska sövas och ta bort tandsten och Tyra ska få sin ettårsspruta och sövas för att röntga höfter, armbågar och knän. Är galet nervös men försöker att inte stressa upp mig. Jag ska försöka att bara tänka på det bra och roliga med hund just nu, fram tills att jag ser röntgenresultaten.
Ska på livräddning på jobbet mellan 9-12 och efter det kompar jag och åker hem.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback