Selen har kommit!

Åh vad glad jag är! Efter jobbet när jag hämtat Tyra så såg jag att jag fått ett väldigt efterlängtat paket! Nämligen Tyras weightpullsele!

Vi tog en mysig DW-runda på 25-30 minuter med ca 5kg kätting. Selen passade perfekt och hon är så himla snygg i den!
Den kostade 940kr inklusive frakt och är beställd från wpselar.n.nu. 

Längtar tills Svea kommer hem från Borlänge också så jag får testa den på henne med. Hoppas att den passar! Men det tror jag. Svea är ju mindre än Tyra på bredden men lite högre. Det blir nog bra. Är galet taggad på träningen nu! 

Vi har precis platsat oss i soffan. Tyra fick ryggbiff, kycklinglever och VoH till middag och är helt utslagen och snarkar nu. 

Imorgon får hon följa med när jag ska till Väsby för att ha mitt kontaktbarn. 
Och sen på onsdag börjar agilitykursen! Ååååh vad roligt!!!








Jess
05 May, kl. 21:35 | Blogg;

Vad jobbar du med? Barn förstår jag, men det verkar vara väldigt varierande? :)

Svar: Jag jobbar som fritidsledare på en fritidsgård för barn och ungdomar med funktionsnedsättningar :)
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback