Sommardag

Alltså vilken värmebölja det varit idag!
Började dagen med frukost med hundarna i parken. De fick blöta ner sig i sjön och jag åt baguette med skagenröra. 

Sen lämnade jag Svea hemma och tog med Tyra till tåget. Lämnade över Tyra till Melinda i Älvsjö innan jag åkte vidare till Väsby för att jobba. 
Svea var hemma en halvtimme ensam innan dagmatte kom och hämtade henne och hon hade legat kvar i soffan och det var tyst i trapphuset. Såå skönt! Det är första gången jag lämnar henne och åker iväg. Tidigare har jag suttit i trapphuset. Framsteg! 

Idag har det varit 27 grader varmt lch jag hade svarta jeans och en långärmad tröja. Dog typ när jag kom fram till familjen. Tog med två av barnen och cyklade till centrum och köpte nya byxor, en bikini och ett par jeansshorts.
Sedan kunde jag stå ut. Barnen har badat och jag och den andra kontaktpersonen har solat, ätit och skött kidsen. 

Imorgon kommer Sveas matte hem till oss för att vara med och se hur jag ensamtränar Svea så att hon kan fortsätta med det sedan när Svea flyttar hem till dem igen. 
Vi ska även ta med henne till möllebadet om det är fint väder och bada lite. 











Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback