Städat

Herre min guuuud. Var ju först på stadsvandring med Svea i 6 timmar. Sen när vi kom hem så har jag hunnit äta, dammsugit hela lägenheten, skurat alla golv, tvättat toalettstolen, tvättat sängkläder, diskat och dammtorkat alla bordsytor och rensat byrålådan. 

Innan det var jag ut med Tyra också och gick till skogen så hon fick röra på benen och hänga i springpolen också. 

Nu är vi alldeles slut och förtjänar en god natts sömn! 











Lollo
05 May, kl. 18:38 | Blogg; http://www.aboutkelly.blogg.se

Fan va fin lägenhet du har! Är sugen på att flytta till sthlm.. är din lägenhet dyr? Vet du om de är lätt att få boende å jobb??

/Louise

Svar: Tack!
Jag betalar 5500kr i månaden för min etta på 33kvm. Har man rätt kontakter eller är snabb på blocket och facebook så får man oftast tag i något. Men innan jag fick eget så har jag bott inneboende i 2.5 år.

Jobb är ganska lätt att få :)
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback