Torsdag

Fan vad jag känner mig oproduktiv.. Kom hem 18.30 och fick hem hundarna nästan direkt. Gick ut med Svea och tränade hundmöten. Bara bra sådana! 

Sen åt jag lite och har nyss kvällsrastat tjejerna. 

Egentligen hade jag velat dammsuga och tvätta sängkläderna. 
Jag dammsuger en gång om dagen och tvättar lakanen en gång i veckan på grund av allt förbaskade hundhår. Haha. Man tror inte att amstaffar hårar men jääääklar vad det yr när man kliar i fällningsperioden. 
Men nu hann/orkade jag inte det. Ingen längre ensamträning heller förutom när jag tog ut Tyra i en kvart. Men det är ju träning det också. Såklart. 

Imorgon jobbar jag kväll och på vägen hem ska Melinda hoppa på tåget och så ska hon och Cillidill sova hos oss!
Blir hiiimla mysigt! 

Nu ska jag stänga mina blå. Småtjejerna har redan slocknat. 









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback