Tränar för fulla muggar :)

Nu jädrar ska vi köra ensamträning! Har nu äntligen fixat med Skype så att jag kan ringa upp mig själv. Jag har datorn inne och mobilen med mig ut, så att jag både kan se och höra Svea men hon kan inte höra mig. (Skulle bli hemskt störd av alla ljud utomhus då).
 
Började om från noll igen för säkerhets skull. Har som mål att hon ska klara fem minuter varje dag. Nu ikväll fixade hon fem minuter utan att göra ett ljud ifrån sig eller ställa sig upp. Imorgon ska vi försöka klara av tio minuter. Märker jag att det är alldeles för mycket så får vi bara korta ner lite. Dags att bygga trygghet!

Imorgon ska Tyra och Blanca få vara hemma medan jag tar med mig Svea till mitt kontaktbarn. Vill inte lämna bort henne till hundvakt ännu så därför får hon följa. På kvällen när vi är tillbaka ska vi träffa dagmatte och hennes hund då Svea ska dit på måndag om allt går bra.
 
(Satte på Frontline på Svea i morse så det är det som runnit över hennes rygg om ni undrar)!
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback