Träning

Idag efter jobbet fick jag och hundarna skjuts av en kollega. Åkte till Melinda och lämnade Blanca där och så åkte vi kommunalt ut till klubben. Vi gick en DW-runda på ungefär 50 minuter. Tyra var JÄTTEDUKTIG. Hon är ju galet explosiv men inte så uthållig, så idag fick hon verkligen träna på det. Började med att dra 5kg, och efter ett tag så fick hon gå utan. Sedan lade vi på 10kg och jag såg att hon fick kämpa mer än tidigare. Med stöd och pepp från mig så klarade hon hela rundan galant och trots att hon blev trött så kämpade hon på och stannade inte upp en enda gång. I slutet gick hon med 5kg igen och sista biten utan vikter alls.
 
Är så jädra stolt över min lilla tjej! Hon bryr sig inte alls om de andra hundarna utan är fokuserad på det hon håller på med. Hon är helt perfekt, mammas lilla ärta!
 
Nu sover Svea hos dagmatte och Blanca hos Melinda, så det är bara jag och Tyra hemma. Även om jag älskar Blanca och håller på att bli väldigt fäst vid Svea så är det väldigt skönt att bara vara vi två just ikväll.
 
Imorgon ska Tyra vara hemma medan jag jobbar. Efter jobbet hämtar jag Blanca i handen och sedan ska jag hem då dagmatte kommer och lämnar av Svea.
Ska köra DP med Svea imorgonkväll och även passivitetsträna.
 
Och just det, idag när jag fick skjuts till Melinda... Höll på att smälta bort av kärlek. Vände mig om i bilen och fick se det här. Dessa två flickor/damer/tjejer... De älskar verkligen varandra helt sanslöst mycket. Och jag dem.
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback