Tröttisar.

Alltså, fy fan vilken dag. Vaknade 05.00 och kom ganska nyss hem från jobbet. Har inte sett hundarna ett smack idag förutom nu på kvällskvisten och då är de så tråkiga och ligger och snarkar som små pensionärer.
Men imorgon slutar jag "tidigt" (17.15) och är hemma en timme senare, så då är det i alla fall lite ljust ute.
 
Jag ska ensamträna Svea imorgon kväll och även gå promenad med klövjeväska och träna hundmöten. Hittade en fin lekpark förra gången (jag veeeeet att man inte får vara där med hund men kan inte låta bli, det är ju en perfekt parkourpark!) så tänkte gå dit och öva upp balans och styrka.
 
Svea är helt död och utslagen i soffan. Haha. De har varit hela långa dagen hos dagmatte och där är de tillsammans 4 hundar (mina tre plus hennes lilla tjej), 2 katter och idag var hon dessutom barnvakt åt en treårig pojke. Haha, stackaren. Förstår inte att hon orkade!
Men det tog bra på mina tre i alla fall. Alla snarkar som... jag vet inte vad. Härligt.
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback