10.12.12

 
Ungefär så här snygg var jag igår efter träningspasset. 
Var helt slut. Skulle egentligen köra ben för andra dagen i rad men hann bara med benböj och ett set på benpressen innan jag fick någon slags låsning i ljumsken. Bestämde att jag skulle vila från ben ett tag och köra axlar och armar istället.
 
Testade frivändning med stöt för första gången igår, och jag tyckte det var sjukt kul! Ska absolut köras igen.
Så igår var vi alltså i typ en och en halvtimme på gymmet. Även om jag nästan alltid är missnöjd och känner att jag kan göra mer så kände jag mig rätt nöjd.
 
Idag var vi också och tränade, blev där ca två timmar och jag tror fatiskt att jag är mest nöjd med detta pass av alla hittills. Testade bänkpress ordentligt för första gången och det var lite läskigt men gick bra ändå.
Gav bort min f#cked up till Martin eftersom att jag inte har lust att spy fem gånger i veckan.
 
Imorgon är det välförtjänt vila som gäller. Jag ska bara vara hemma, äta massa god mat (lax och potatis!!!) och se på TV. Kanske även skämma bort mig med fotbad och kroppspeeling. 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback