13.12.12

 
 
 
Tre bilder från träningen. 
Vi gjorde ett jävligt bra pass idag! Var helt ensamma på gymmet en stund och det flöt på och jag tog rekord i både bänkpress och frivändning, plus att jag testade dips för första gången idag! Klarade tre stycken utan pass ;) Haha. 
Vi började med bänkpress och körde sju set var, Martin låg på 90kg och jag på 30kg. Sist jag testade bp så lyckades jag bara köra två reps på 27,5kg och denna gång gjorde jag fyra reps på 30kg. Det tar sig alltså!
Vi körde frivändningarna näst sist och då var jag HEEEELT jävla slut i överkroppen, därför är det lite vingligt.
 
 
Alltså, mina kycklingvingar till armar. Hahahaha fy fan vad de är smååå! Stackars små rackare.
Annars så började morgonen hur bra om helst. Martin och jag vaknade kvart i sju för att titta på luciamorgon, och efter det somnade vi om en stund. Åt sedan en bra frukost och taggade till träningen. 
Imorgon blir det rygg och biceps. Mina biceps ska fan dödens dö då. 
 
 





Erika
12 December, kl. 21:37 | Blogg; http://erranjo.blogg.se

Tycker träningen är kul men det är bara att orka sig dit som är jobbigt! : )

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback