15.12.12

Fy tusan vilken jobbig morgon det blev idag.
Vaknade kvart i åtta och åkte till gymmet så att vi var där kvart i nio. Första övningen vi skulle göra var chins, och jag har alltid gjort dem med armbågarna utåt. Så idag testade jag på det riktiga sättet och jag klarade typ två stycken med pass. Blev så jävla förbannad på mig själv att jag var tvungen att gå in i omklädningsrummet och daska till mig själv i ansiktet. 
Gick ut igen, körde biceps curls på 15kg. Två set, åtta reps på första och sen hann jag typ bara göra tre på andra setet innan jag bröt ihop och lämnade träningssalen.
 
Jag har ingen aning om vad som hände, men jag tror att efter att jag blev så besviken på mig själv för chinsen så tappade jag motivationen helt. 
Detta var dock första och sista gången det hände, och imorgon ska jag träna igen. Ska hoppa över ben då jag fortfarande har kvar låsningen i ljumsken. Kör triceps och bröst istället.
 
Annars har jag precis slängt i mig en fettig middag bestående av kebab och pommes frites. Gud, jag minns ärligt talat inte när jag åt det sist. Är hur mätt som helst så nu ska jag lägga mig i sängen och kika på tv och låta matkoman gå över. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback